بهترین محتوای عملکرد را تعیین کنید
نوشته شده توسط : علی


انواع مطالب برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام:

    ارزش ها و باورهای شرکت خود را به اشتراک بگذارید. عکس های محل کار خود را ارسال کنید. اجازه دهید مخاطبان شما با شما ارتباط برقرار کنند و نه فقط محصول یا خدمات شما.
    به کارمندان شرکت خود اجازه دهید دیدگاه خود را از طرف مارک یا تجارت شما به اشتراک بگذارند.
    عکس افرادی را که از محصول شما استفاده می کنند به اشتراک بگذارید.
    سعی کنید از Creative Creative یا تصاویر Google استفاده نکنید. همیشه ارسال عکس های اصلی توصیه می شود.
    با محصول خود بازی کنید. خلاق باشید و روش های مختلفی که می تواند از محصول شما عکس بگیرد را کشف کنید.
    از ویدیوها و داستان های اینستاگرام برای افزایش اشتراک بصری خود استفاده کنید.

در اینجا مثالی از چگونگی ایجاد کافه معروف Blue Bottle در تعادل همه این م componentsلفه ها آمده است: فرهنگ کار عالی ، استخدام های جدید ، مشتری های خوشحال ، پشت صحنه و البته لحظات عالی قهوه برای تعامل بهتر.
نوع محتوایی که برای مشاغل در اینستاگرام به اشتراک می گذارید

    "قبل از انتشار ، فیلترها را روی تصاویر خود اعمال کنید. احتمالاً 21٪ بیشتر از تصاویر فیلتر شده و 45٪ بیشتر از آنها فیلتر می شوند."

2. توجه را با یک ایده بزرگ و یک موضوع فرمان دهید

هنگام استفاده از اینستاگرام برای تجارت ، هدف نهایی شما ترغیب مخاطبان برای انجام برخی اقدامات است. از یک تم مشترک استفاده کنید که تصاویر متنوع را در نمایه شما متصل می کند.

در اینجا نحوه ایجاد Kitkat ، یک مارک معروف شکلات ، جامعه خود در اینستاگرام ایجاد شده است. تعداد کمی از پست های آن به قدری خوشمزه است که به معنای واقعی کلمه باعث می شود شما برای یک وقت استراحت خسته شوید.

و جای تعجب است که در پایان روز همان چیزی است که ما می خواهیم. رفتار مخاطبان خود را با القای عمل تغییر دهیم.
به محتوای خود در Instagram for Business یک موضوع بدهید

جالب اینجاست که همه پست های آنها دارای تم ، طرح رنگی ثابت است و شما بندرت آن انگشت شکلاتی را از دست می دهید. علاوه بر این ، ایده اصلی در همه تصاویر یکسان است - تجمل قطع رابطه با کیتکت.

این یکی از راه های ایجاد تدریجی احتمال برای محصول شما ، برای ایجاد نام تجاری شما در ذهن مخاطبان است. هنگامی که آنها به ایده های شما متعهد شوند ، ناخودآگاه با انتخاب نام تجاری شما نسبت به دیگران ، قدردانی خود را در دنیای واقعی جبران می کنند.
3. هنر هشتگ ها را بیاموزید

Hashtag اساساً راهی برای برچسب گذاری تصاویر شما در اینستاگرام و در نتیجه اتصال آن به مجموعه عکسهای دیگر موجود در آن Tag است.

این تقریباً مانند توزیع تصویر شما در بین کاربران مختلف فراتر از مخاطبان شما در اینستاگرام است. این یک روش عالی برای استفاده از پکیج تولید محتوا اینستاگرام برای تجارت و تعامل با مخاطبان هدف خود است.

مطالعه انجام شده توسط Max Woolf نشان می دهد که عکس هایی که دارای هشتگ بیشتری هستند ، پسندیدن بیشتری دارند. 5-11 هشتگ در یک پست یک عدد ایده آل در نظر گرفته می شود.

نکته: در مورد 8-10 هشتگ مورد علاقه خود تحقیق کنید و ایجاد کنید که محبوب باشد و به طور مداوم قابل استفاده باشد. علاوه بر این ، می توانید هشتگ اختصاصی مارک های تجاری یا نام تجاری خود را اجرا کنید و از مخاطبان خود بخواهید که از آن در نظرات خود و یا برای ارسال تصاویر مربوط به نام تجاری خود استفاده کنند.




:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: